Cart

Frequently Questions

Poniżej znajdują się najczęściej zadawane przez naszych klientów pytania

Jestem nowym klientem i nie korzystałem jeszcze z waszego sklepu. Co możecie zrobić abym miał 100% pewności że dostanę przesyłkę?

Wystarczy zamówić wybrany towar za pobraniem. Paczkę można otworzyć przy kurierze i dopiero wtedy uiścić opłatę.

Jaki jest czas oczekiwania na wysyłkę?

Towar, który posiadamy na magazynie (dostępny w sklepie) wysyłamy zaraz po otrzymaniu wpłaty, jednak system magazynowy jest wciąż udoskonalany i może się zdarzyć, że danego modelu nie ma akurat u nas w magazynie – wówczas informujemy mailem, jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę. Oprócz towarów wystawionych w sklepie można złożyć zamówienie mailowo lub telefonicznie na modele i kolory produktów których akurat nie posiadamy – wówczas procedura jest jak wyżej. Ponieważ wysyłka jest priorytetowa więc towar powinien zjawić się u państwa na drugi dzień od naszej wysyłki.

Co to znaczy, że wyrażam zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych bluzyzkapturem.pl?

Jest to formuła informująca, że dane osobowe umieszczone w bazie bluzyzkapturem.pl są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb firmy i nie będą udostępniane innym podmiotom.

Czy mogę otrzymać kilka faktur na towary z jednego zamówienia?

Nie. Faktura obejmuje wszystkie towary znajdujące się w przesyłce.

Aenean elit orci, efficitur quis nisl at?

Donec mattis finibus elit ut tristique. Nullam tempus nunc eget arcu vulputate, eu porttitor tellus commodo. Aliquam erat volutpat. Aliquam consectetur lorem eu viverra lobortis. Morbi gravida, nisi id fringilla ultricies, elit lorem eleifend lorem

Co w przypadku gdy będę niezadowolona/ny z zakupu lub coś się nie będzie zgadzało?

Przewidujemy dwa rozwiązania:
Wymiana towaru na nasz koszt
Zwrot pieniędzy

Czy możliwe jest połączenie zamówień, które złożyłem/am w odstępie dwóch dni?

O ile nie wyślemy wcześniej towaru to istnieje taka możliwość.

W jaki sposób mogę kupić wasze produkty po cenach hurtowych?

Wystarczy po zarejestrowaniu się wysłać do nas emaila z prośbą o zmianę statusu klienta na hurtownika, podając przy tym dane firmowe. Po wprowadzeniu zmiany będą widoczne zarówno ceny hurtowe jak i detaliczne.